perjantai 11. tammikuuta 2013

10 seuraajaa!

Havahduin siihen, että mulla on 10 virallista seuraajaa! Sehän on mukavan pyöreä luku!
Kiitos teille kaikille, ja toivottavasti myös luette blogia...kaipaisin kommentteja.^^
Kommentoisitteko tähän postaukseen, miksi olette päättäneet seurata blogiani eli mitä juttuja kaipaatte eniten? Oma päätelmäni on, että seuraajani ovat 1) real life -kavereita, joita kiinnostaa mun kuulumiset, 2) kanssa-kpop-faneja ja/ tai 3) kanssa-nukkeharrastajia.

Tähän postaukseen sisällytän nyt kuulumiset, kpoppia ja nukkeilua kiitokseksi seuraajilleni!
En kirjoita blogia vain itselleni. Mulle on tärkeää, että jotkut muutkin näitä lukee.

Kuulumiset: Etsin tällä hetkellä töitä kuumeisesti, edelleen.. Olen laajentanut hakuani tästä yhdestä kaupungista, joskin hakemukset jäävät monesti omalle koneelle, kun epäröin. Maanantaina menen keskustelemaan työkkärin tädin kanssa.

Odotan innolla huomista, koska ollaan menossa kaverin synttärijuhliin ja näkee siis taas pitkästä aikaa kamuja! ^^ Ihanaa! Ja saan pukea päälle uuden ihanan paidan, vaikka mietinkin vielä, mitä ihmettä puen sen kanssa haha.

Kpop: tällä hetkellä odotan CNBluen uuden albumin julkaisua.. Teaserien perusteella on tulossa jotain, mistä tykkään ja todella paljon! Mä oon oikeesti paljon enemmän popin ystävä kuin rokin, mutta CNB on onnistunut hurmaamaan mut. Tämän teaserin jälkeen rakastuin Jungshiniin uudestaan. Se on basisti. Se oli mun ehdoton bias silloin, kun ne debytoi.



B.A.P.:n comebackia odotan myös..^^ Ja mitäs tässä on julkaistu viime aikoina..? Super Junior-M:n ja Boyfriendin comebackit oli mun mielestä hyviä, muttei ihmeellisiä.

En yleensä ole erityisen innoissani tyttöbändeistä, mutta nyt olen kyllä valmis yhden sellaisen faniksi! GLAM on ihana sekoitus hip hopia ja söpöilyä. ^^ I Like That -koreografia on ihanan hop!

GLAM MV:


Tanssitutoriaali:

Opettelin tuota koreografiaa tästä tyttöjen itse selostamasta tutoriaalista, ja videon ansiosta tykkään myös noista tytöistä vielä enemmän. Niin suloisia tyttöjä!!
Ja nyt mulla on taas mitä parhain tilaisuus mainita Cao Meng (ja Remus<3333 hihi), koska tässä biisissä on yksi elementti, joka löytyy myös Cao Mengin biisistä. Kuunnelkaa vaikka.^^

Cao Meng MV:


Alunperin tuo elementti taitaa olla tästä amerikkalaisesta biisistä: http://youtu.be/lSwDOENwNR8

Nukkeilu: BJD-tyttöseni Melissa sai talven alkaessa ystäväni virkkaaman lämpöisen paidan päälleen ja pidettiin photoshoot tyttöjen kesken!





4 kommenttia:

Katariina kirjoitti...

joo eli kpop fani olen kanssa niin liityin lukijaksi :D tavattiin kans sillon porin kpop miitissä viime vuonna

Renae kirjoitti...

Omg! I Google translated your post and I roughly get what you say, it is so exciting that you are a kpop lover too! B.A.P and CN BLUE fan right here, high give Minna! :D

Minna kirjoitti...

Kiitos kommentista! ^^ Kpop-juttuja kyllä varmasti tulee, on se vaan niin rakas asia..onhan niitä postauksia tälläkin hetkellä näemmä eniten..^^'

Minna kirjoitti...

Totally a kpop lover! ^^ Thank you so much for the effort to google translate my post! It means you really wanna read it! I sometimes write English, sometimes Finnish and sometimes both.^^ English speaking readers and commenters motivate me to use English more for sure! High five! :D