sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Haaste: haaveilua

Teen tällä kertaa haasteen, jonka bongasin Wampin blogista.

Nyt mietitään kymmenen asiaa, jotka olisi kiva saavuttaa/ tehdä tämän vuoden aikana! Unelmien ei pidä olla mitään liian isoja, mutta ei tavallisiakaan! Ja kyse ei ole mistään uuden vuoden lupauksista, vaan unelmista!
Asiat siis listataan ylös ja toteutetaan pitkin tätä vuotta.
Aina kun toteutat unelmasi, olisi kiva, jos tekisit siitä pienenmuotoisen postauksen :) Tai vaikka kaikki toteutettuasi yksi postaus kaikista kerralla. Pakko ei siis ole, että unelmia on niitä ihan salaisiakin! Mutta olisi kiva seurata unelmien toteutumista!
Haasta kuusi bloggaajaa!

1. Aloita uudessa työpaikassa
Olisi aika surullista, jos tätä tavoitetta en saisi toteutettua koko vuonna. T.T Työnhaku on käynnissä...

2. Hanki älypuhelin
Heti, kun saan rahaa tulevista töistä, niin aion käyttää ne mahdollisimman nopeasti uuteen puhelimeen! XD Kyllä mä älypuhelimen tarvitsen. Olin päivän poissa koneelta ja mulla meni koko tää päivä, kun selasin, mitä Tumblrissa oli tapahtunut!

3. Tee edes yksi ikuisuusprojekti valmiiksi
Aloitan uusia tarinoita, ideoin uusia videoita, suunnittelen kaikenlaista... valmistuuko mitään oikeastaan? Haluaisin ainakin julkaista viimein kunnon lauluja omien musiikkivideoiden kera Youtubessa, ja haluaisin kirjoittaa loppuun edes yhden tarinan.

4. Saavuta SoShi-sääret
Lol tälle, mutta siis yritän tanssia ja tehdä lihasliikkeitä sen verran ahkerasti, että saisin edes 50% yhtä viehättävät jalat kuin SNSD:n tytöillä. 

Tiedän, että tää kuulostaa todella pinnalliselta ja saattaa jopa loukata jotakuta, mutta mä ihailen sopusuhtaisuutta vartalossa, ja oon vähän kyllästynyt siihen, että mulla on tosi pieni yläkroppa ja mun alakroppa leviää. Niin se tekee, vaikkei sitä muut kai näe. Ja koska mulla on parit sellaiset housut, joihin mahduin joskus, mutten mahdu enää. Olisi ihana yks päivä vaan vetää ne jalkaan taas! ^^

5. Näe kaukana asuvia kavereita
Nyt on pakko huomauttaa, että nää ei ole tärkeysjärjestyksessä! :D Yksi iso haave on, että sitten kun on sitä rahaa.. niin pääsisin käymään eri puolilla Suomea katsomassa kavereita, joita en ole nähnyt pitkiin aikoihin.

6. Pidä enemmän yhteyttä kavereihin
Olen huono pitämään yhteyttä kavereihin ja haluaisin muuttaa tätä. Usein miettiessäni, että pitäisi ottaa puhelin kauniiseen käteen, sivuutan ajatuksen kädenheilautuksella "ei nekään mulle soita", ja että kyllä ne mielessä ja sydämessä on kuitenkin. Totta on sekin, mutta kyllä se olisi mukava vaihtaa kuulumisia useammin. Yritän ryhdistäytyä.

7. Luovu turhasta tavarasta
En todellakaan pysty luopumaan kaikesta, mikä monen mielestä on turhaa.. mutta mun todella pitää yrittää luopua joistain jutuista ja oikeasti uskoa, etten esimerkiksi a) koskaan kuuntele tätä levyä tai b) koskaan käytä näitä housuja. 

8. Täydennä kokoelmia
Ja hei, sitten kun pääsen eroon tavarasta, jota en tarvitse, on tilaa uudelle tavaralle! Anteeksi, mutta mulla on vielä pitkä lista elokuvia ja musiikkia, jotka tahdon!


9. Pidä kiinni harrastuksista
Mulla on lista, että mitä teen minäkin viikonpäivänä, jotta tulisi harrastettua säännöllisesti. Tiistaina tanssin musiikkivideoiden parissa, keskiviikkona kirjoitan, torstaina tanssin itämaista opiston kurssilla ja lauantaina laulan - tai niin mun pitäisi. Yksi tavoite on, että pitäisin kiinni tästä yksinkertaisesta aikataulusta. Tää auttaisi mua myös toteuttamaan ikuisuusprojekteja kuten kirjoittamaan loppuun jonkun tarinan ja laulamaan Youtubeen.

10. Opiskele kiinaa
Haluaisin hankkia jonkun kiinan oppikirjan ja oikein tosissaan opiskella kiinaa niin, että voisin oikeasti vielä keskustella kiinaksi.

Haastan Lauran, minnanan, Katan ja Riikan sikäli mikäli he tämän postauksen tulevat lukeneeksi. :>

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Otan haasteen vastaan o/

Minna kirjoitti...

Jess! ^^

minna kirjoitti...

Heeei...(minulla kesti, että huomasin tämän merkinnän, mutta teinpäs silti omanikin)

Kivoja haaveita/unelmia/tavoitteita.

Haluan lisäksi sanoa jotain.

Muut ovat parempi mittari kropan koon muuttumiseen kuin kropan käyttäjä itse. Minäkin kuvittelen kasvavani rasvaa, mutta niin se vain Hans jaksaa sanoa, että en muka kasva. Itsestä tuntuu, että kasvan sitä niin pentseleesti. Ja sitten taas muuten (lihasten osalta) koen olevani kovin pieni, mutta en kuulemma ole. :D
Niin sitä vain sokaistuu omalle peilikuvalleen. Itselleen on myös helppo olla liian kriittinen. Otahan rennnosti. :)

Minna kirjoitti...

Kiitos taas kommentista! Menenpä katsomaan sun haaveet!
Njuu, olen hyvin tietoinen, että itse on kriittisin vartaloaan kohtaan, mutta mulle ei ole mitään hyötyäkään siitä, kun kaikki sanovat vaan, että mä olen hoikka ja toiset sanoo, että mulla on jo täydellinen kroppa. Bläh. Aina voi kehittyä, ja kyllä, kaipaan mielestäni lihaksia, vaikka olisinki hoikka. :D